luni, 10 octombrie 2016

Cu Naturlich te simti cu adevarat acasa

Probabil majoritatea dintre noi stim ca nu este usor sa te muti la casa noua. Mai ales daca decizi sa deschizi un capitol nou din viata ta si lasi in vechea locuinta totul, inclusiv tot ce tine de mobilier und decoratiuni. Si eu ma aflu in momentul de fata intr-o astfel de perioada. Si recunosc faptul ca sunt nerabdatoare sa imi decorez, dupa bunul plac, propria locuinta! 

Printre nenumaratele mele pasiuni, una dintre ele, situata la loc de cinste in topul clasamentului, este decoarea interioara a locuintelor. Imi place enorm sa pierd chiar si ore bune prin magazinele de mobila interioara, comparand preturi, culori si modele.

Cu timpul si cu evolutia tehnologiei, am prins incet-incet si gustul cumparaturilor on-line, pentru ca este un ''sport'' comod, care nu te suprasolicita. Asa am descoperit Naturlich, magazin on-line de mobila si decoratiuni interioare cu un concept modern, dar si elegant in acelasi timp.

Pe ce pun eu pret, atunci cand doresc sa imi cumpar mobilier nou:

- calitatea materialelor din care este confectionat;

- garantia produsului;
- aspectul (forma, culoare);
- si nu in ultimul rand, utilitatea acestuia (daca e multifunctional produsul, cu atat mai bine).
Dupa cum spuneam mai sus, decorul interior este pasiunea mea. Iar pentru mine este important aspectul vizual - daca este placut ochiului, atunci pot sa ma simt in largul meu si sa ma destind cum doar in locul pe care il numesti ''acasa'' (atentie, nu casa) poti!
Si parca spuneam mai sus ca sunt in mutari, cumva? Ei bine, da, si deja am pus ochii pe cel mai perfect coltar extensibil, care se va potrivi perfect in noua locuinta: Coltarul extensibil Retro!

Doar privind poza mi se face pofta de o tolaneala zdravana, alaturi de paturica preferata si o carte buna, de savurat la un ceai fierbinte sau o ciocolata calda, in special in aceste zile ploioase si mohorate care s-au instalat la noi. Ca doar e toamna si e de inteles... Coltarul Retro, este de un gri superb, seamana cu blana pisicii albastru de Prusia, are rama de schelet din lemn de esenta tare si rasinoase si picioare metalice foarte rezistente.

Ce imi place la Coltarul extensibil Retro:

- culoarea eleganta;

- design-ul luxos;
- faptul ca va fi al meu in mai putin de 40 de zile.

Mai pe scurt, este locul perfect de relaxare si de somn - pisica sa fii sa tolanesti toata ziua pe un astfel de coltar! Partea buna este ca il poti achizitiona si in rate. Cu atatea modele de coltare extensibile, de drag te apuci sa iti renovezi toata casa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu