duminică, 23 octombrie 2016

Pantofii care m-au dus oriunde

Probabil stim cu totii povestea lui Dorothy si a Vrajitorului din Oz. Stim de faimosii pantofi rosii ca focul, care au ajutat-o pe Dorothy atunci cand a avut mai mare nevoie. Minunatiile de pantofi fermecati, la care probabil toate fetele au visat inca din copilarie. Dar asta este o alta poveste care intruchipeaza, mai mult sau mai putin, pasiunea si nu in ultimul rand necesitatea noastra pentru... pantofi. Pentru ca fara incaltaminte, nu am fii pregatiti sa luam tara (si lumea) la pas, sa ii cucerim cele mai interesante locuri.

Sursa foto

Asa cum pantofii lui Dorothy au o poveste (si inca una foarte frumoasa), la fel si pantofii nostri au, fiecare, propria lor poveste. Te-ai gandit oare ca pantofii tai sunt cei care te ghideaza defapt? Ca au propria lor personalitate? Poate suna absurd sau poate suna ca o noua poveste ce inca asteapta sa fie scrisa negru pe alb, de catre cineva care abia asteapta sa le spuna povestea (pentru ca, nu e asa, incaltamintea noastra nu are gura sa vorbeasca).

Cu toate ca pantofii au cunoscut o vasta evolutie pana in prezent (si continua sa evolueze) si deja se impart pe foarte multe categorii (sport, eleganti, casual, lejeri etc.), un lucru ramane neschimbat la ei: dorinta lor vesnica de a calatorii! Si ce mai poveste va voi relata acum, nu v-as condamna daca nu m-ati crede pe cuvant, dar eu tot tin mortis sa va povestesc totul, ca sa nu aveti niciodata certuri in casa cu proprii pantofi, asa cum am avut eu in perioada cea mai rebela: adolescenta!

Sursa foto

Doar ce intrasem la liceu si inca de la inceputul anului scolar, sesizasem o competitie acerba in ceea ce privea vestimentatia liceenilor, atat fete cat si baieti, dar in special in randul incaltamintelor pe care le purtau! Toti se bateau in garderobe, in special la orele de sport, desi nu am inteles niciodata de unde vine atata exces de zel. Toti isi etalau articolele sport, de parca erau pe podium si nu intr-o institutie de invatamant. 

Iar eu nu am fost niciodata o fashionista, de ultima moda, de ultima revista... Iar bietii si vechii mei tenisi ma rugau de o vesnicie sa ii scot la pensie, ca erau deja prea munciti si obositi. Si cata munca de lamurire cu ei sa ii fac sa inteleaga faptul ca nu puteam sa ii scot la pensie, pana nu primeam altii. 

''- Cand o sa intelegeti ca daca va scot la pensie, nu o sa mai am cu ce sa ma incalt?

- Nu stim, nu ne intereseaza, noi iesim la pensie si punct!

- Nu zau?! 

- Zau!''

Si ghiciti ce, din ziua cu discutia in pricina, sneakersii mei nu au mai vrut sa se mute din loc! Ii incaltam si afurisitii nu voiam sa mergem nicaieri, iar eu ramaneam pironita pe loc! Cate zile am lipsit atunci de la scoala, din cauza lor, numai eu stiu! Si mai bagam si scuza la diriga, ca am lipsit din cauza ca am fost racita.
Sa nu credeti, insa, ca povestea a ramas asa! Ca sa le fac in ciuda vechilor mei tovarasi de drum, mi-am comandat, intr-un final, cea mai cool pereche de Converse, model instelat, ca sa moara de ciuda adidasii cei vechi!

Sursa foto

Ei, asa da! Varianta mea moderna de pantofi ai lui Dorothy, la fel de rosii, dar cu bonus stelat pe ele, au fost tovarasii mei pe toata perioada liceului si nu numai. Nu doar ca nu am facut niciodata mofturi la plimbari si conditii extreme, dar chiar eu rezistat cu brio si chiar am reusit sa fac impresie artistica buna cu ei (pentru ca bagheta magica din prima poza, este imprimata in modelul Conversilor din poza de mai sus, deci e de subinteles ca sunt cu adevarat magici). Ca daca era sa port o bagheta magica dupa mine, sa fac vraji pantofilor, cu siguranta lumea s-ar fii uitat la mine ca la o ciudata - trebuia oarecum sa ascund adevarul, subtil (hi, hi, hi).

Probabil vreti si voi propria pereche magica de pantofi. Gasiti multe modele pe site-ul answear.ro la sectiunea ''incaltaminte sport''. Dar nu stiti de la mine secretul acesta! Pur si simplu v-a soptit o pasarica zglobie... Oricum nu era asa un mare secret, toata lumea a auzit de answear.ro!

Articol scris pentru SuperBlog 2016!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu