duminică, 9 octombrie 2016

Ryanair ma poate ajuta sa imi indeplinesc cel mai mare vis

Dar oare care a fost cel mai mare vis al meu? Si inca este! Un vis care m-a urmarit ani de zile, dar fara sorti de izbanda. Visul ce a ramas vis mult timp... Si care ar fi ramas doar asa, daca nu descopeream solutia salvatoare, care a picat la tanc, exact cand eram pe punctul de a renunta definitiv la ideea de a calatori in Grecia sau Spania (doar cateva exemple), dar nu oricum, ci cu avionul, intr-un sejur city break low cost

De ce tocmai Grecia/Spania? Pentru ca mereu am avut o chemare aparte pentru apa, iar peisajele de pe coastele mediteraneene, cu vedere la mare, sunt pentru mine Raiul pamantesc pe care mereu am dorit sa il vizitez macar o data in viata. Minunatele plaje ale Greciei, dupa mine, au intiparite in nisip talpi de istorie ce dateaza de mii de ani.

Sursa foto
Si cum mereu mi-am dorit sa calatoresc cu avionul, mi-am dat seama ca pot sa imi indeplinesc doua vise deodata, daca imi voi planifica din timp vacanta de vis. Si bineinteles ca asa am inceput sa lucrez la realizarea visului cel mare: de a calatori in Grecia cu avionul! Dintotdeauna am visat sa zbor cu avionul, sa observ lumea de dincolo de nori, asa cum doar pasarile calatoare o pot vedea. 

Nu a fost cea mai usoara decizie din viata mea! Din cauza faptului ca nu am mai calatorit niciodata cu acest mijloc de transport, am avut emotii inca din start. Adica inca de cand am inceput sa ma interesez ce companie aeriana are zbor direct din Craiova catre Grecia, ca sa scutesc niste drumuri si bani in plus. Asa am descoperit Ryanair!

Sfantul Google m-a ajutat sa dau peste site-ul companiei Ryanair foarte usor. Cine sau mai bine zis ce este de fapt Ryanair? Este o companie aeriana foarte apreciata de catre europeni, ce transporta in jur de 117 milioane de pasageri pe an. Dupa cifra aceasta mare, pe mine m-a convins ca este intr-adevar o firma foarte serioasa. Se efectueaza peste 1800 de zboruri zilnice, la nivel european. Iar in prezent, compania are o echipa de peste 10.000 de profesionisti ce sunt inalt calificati in aviatie (iar pentru mine siguranta este mereu pe primul loc), ce ofera punctualitatea numarul 1 in Europa si un record de siguranta (impresionant) de 31 de ani.
Sursa foto
Am fost sceptica la inceput, dar nu m-am descurajat usor. Am intrat pe site-ul lor si am inceput sa caut ce ma interesa cu adevarat. Din fericire, Ryanair opereaza in Romania de pe patru aeroporturi: Bucuresti, Timisoara, Oradea si, bineinteles, Craiova. 

Eu mai am de asteptat pentru Grecia, deoarece prefer calatoriile in sezonul cald. Pot doar sa imi adun toate informatiile necesare, finantele si apoi sa fac eventual si o rezervare. Dar sunt multe alte destinatii frumoase si calatori nerabdatori sa plece in calatorii. Pe site gasiti o multime de informatii despre locurile pe care le puteti vizita, dar si preturile standard, care sunt foarte avantajoase dupa parerea mea. Un mic exemplu ar fi Valencia. 

Foto arhiva personala - Printscreen
Ryanair este o alegere perfecta atat pentru clientii business cat si pentru cei de agrement si indiferent de destinatie, compania ne ofera o multime de facilitati: de la politica celor 2 bagaje gratuite la bord, la reduceri substantiale pentru familii, check-in mobil, promotii periodice, chiar si divertisment la bord (lucru pe care eu nu l-am mai auzit sa il mai ofere vreo companie aeriana de la noi) s.a.m.d.

Daca eu nu v-am convins ca merita sa va planificati deja urmatoarea vacanta, poate mai multe informatii de pe site-ul companiei va vor face sa va razganditi. Eu deja am inceput sa imi pun planul in aplicare si nu astept decat sa treaca zilele din calendar, ca sa imi vad in sfarsit visul cu ochii: sa calatoresc cu avionul in destinatiile mele preferate din Europa! Pentru ca nu mai vreau sa aman nici o secunda indeplinirea visurilor, ci vreau sa incep sa lucrez la realizarea lor, bineinteles cu ajutorul profesionist al celor mai buni in domeniu!

Articol scris pentru SuperBlog 2016!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu