joi, 16 martie 2017

Cum sa construiesti o afacere profitabila cu ajutorul unei francize de succes

Sursa foto
Ideea de a incepe o afacere proprie a inceput sa infloreasca in sufletul meu din anul II de facultate, de cand am avut ocazia sa particip la o expozitie handmade. Atunci am descoperit un potential, pana atunci necunoscut, pe care am decis sa il dezvolt constant: am descoperit latura creativa si artistica, creatoare, care adora sa faca ornamente sau decoratiuni lucrate manual. De la idei simple, realizate cu materiale reciclabile (carton, plastic, hartie), pana la idei mai ample, in care am inceput sa includ strasuri sclipitoare, flori artificiale, materiale textile etc.
Ideea este ca mi-au trecut multe idei de afaceri prin cap, dar doar una singura parca a ramas in sufletul meu: vreau sa devin un wedding planner si designer cunoscut. Da, ati citit bine: si planner si designer, pentru ca este o diferenta intre cei doi termeni - primul iti planifica detaliile meniurilor, decorurilor, invitatiilor, iar cel din urma le transpune in realitate, folosindu-se de viziunea clientului, apoi folosindu-se de lista de planificare creaza decorurile si ornamentele mult dorite.

Este adevarat ca este un domeniu in care concurenta este mare, deci implicarea ta si dragostea pentru frumos vor cantari greu in reusita (sau esecul) afacerii. Tocmai de aceea, mi-am pus si inca imi pun la punct detaliile tehnice cele mai marunte. Si nu imi fac griji in legatura cu banii, deoarece am cantarit mult avantajele pe care obtinerea unei francize o are si am hotarat ca merita sa apelez la ea, pentru un inceput sigur in cariera!

Se prea poate ca la inceput sa nu stii exact ceea ce vrei. De aceea sfatul meu este sa treci pe o lista toate hobby-urile tale, apoi sa tii cont pe care le practici mai des, pana cand te rezumi la unul singur sau la cateva obiceiuri care tie iti fac placere. Apoi gandeste-te cum poti transforma acea pasiune intr-o afacere care sa iti aduca si ceva banuti. Poti chiar sa te interesezi daca ai posibilitatea sa primesti finantare pentru ideea ta. Ideea de fonduri nerambursabile suna bine, dar trebuie sa stii ce implica acestea si cum le poti obtine (pentru ca, uneori, este greu sau chiar imposibil sa le obtii, daca ideea ta de afacere nu se incadreaza in anumite standarde).

Sursa foto

Dar de unde vine decizia de a investi? Concluziile s-au rezumat la doua raspunsuri, simple: fie vine din dorinta omului de a schimba rolul de angajat cu cel de antreprenor, fie din dorinta de a diversifica portofoliul curent de business.
Indiferent de motivatia care sta la baza deciziei tale de a investi, primul pas recomandat este sa raspunzi la intrebarea urmatoare, cat mai sincer: “Este franciza un model de business care mi se potriveste?/ “Poate fi franciza solutia?”.
Dincolo de reteta de business la care ai access si de ''know how-ul'' francizei, trebuie sa raspunzi afirmativ si la urmatoarea intrebare: “Ma vad facand acest lucru si peste zece ani?”, intrucat, ca in orice alt model de business, si in franciza, intervine si factorul motivatie, deoarece doar motivatia puternica asigura succesul si pe termen lung.

Am studiat bine site-ul francize.ro si serviciile cele mai apropiate de ceea ce imi doresc eu sa fac sunt: Franciza Boco (Restaurant), deoarece eu vreau ca afacerea mea sa cuprinda tot portofoliul de servicii si Franciza Amazing Jewelery pentru ca vreau sa creez bijuterii, accesorii si decoratiuni dupa propria viziune. Pana la urma, indiferent de alegerea pe care o faci, merita sa te gandesti ca poti alege francize profitabile, cu care sa iti incepi afacerea.

Personal, aveam atatea idei inainte, incat renuntam la idee, deoarece nu stiam cu ce sa incep. Avand atatea idei, as fi vrut sa incep... cu toate! M-am gandit si la varianta unui asociat, ceea ce nu ar fi o idee rea, dar depinde de ceea ce vreau sa fac.

Asadar, de la idei simple, pana la idei inovatoare si complexe, tot mai multa lume isi indreapta pasii catre lumea antreprenoriatului, deoarece este o lume business care iti confera libertate si posibilitati multiple, ai posibilitatea sa iti faci singur programul de lucru, nu mai trebuie sa dai explicatii sefului pentru un task nereusit, deoarece tu vei fi propriul tau sef si iti vei coordona afacerea dupa propriile idei si standarde. Iar asta nu este complicat. Trebuie doar sa iti doresti, sa te informezi corect si bine si apoi nu mai ramane decat sa... te pui pe treaba!

Articol scris pentru proba nr. 5 Spring SuperBlog 2017!

2 comentarii:

  1. Buna,
    Sunt Dr. Ben Peterson, un creditor împrumut privat, care oferă împrumuturi oportunitate de viață timp. Sunteți în orice fel de dificultăți financiare? Are nevoie de un împrumut de consolidare a datoriei, la o rată de 2% construcție, credit imobiliar, refinanțeze, personal, scop de afaceri sau bani de urgență? Ești un om de afaceri sau femei care se gândesc de a extinde dvs. de afaceri, oferind de creditare de toate tipurile. dacă este interesat să ne contactați astăzi prin intermediul (24hoursloanservices@gmail.com)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună tuturor, sunt Patricia Sherman în Oklahoma SUA chiar acum. Aș dori să vă împărtășesc experiența mea de a împrumuta 185.000,00 USD pentru a-mi șterge proiectul bancar și a începe o afacere nouă. Totul a început când mi-am pierdut casa și mi-am luat lucrurile din cauza politicii bancare și am întâlnit niște facturi și unele nevoi personale. Așa că am devenit foarte disperat și am început să caut fonduri în toate felurile. Din fericire pentru mine, o prietenă a mea, Linda mi-a spus despre o firmă a companiei de credit, am fost intrigată de fraudă, dar am fost intrigat de situația mea și nu am avut de ales decât să primesc sfaturi de la prietenul meu despre această companie. contactarea lor chiar s-a pus la îndoială din cauza experienței mele anterioare cu creditorii online, știai asta puțin? '' Elegantloanfirm@hotmail.com Această companie a fost foarte utilă pentru mine și colegul meu și astăzi, datorită acestei companii de credit, mândrul proprietar al muncii și responsabilităților bine organizate, mi-au zâmbit. Așadar, dacă aveți nevoie cu adevărat să vă dezvoltați sau să vă începeți propria afacere sau dacă aveți nevoie cu adevărat de a împrumuta bani în orice dificultate financiară, vă recomandăm să găsiți astăzi o oportunitate de dezvoltare financiară în afacerea dvs. {E-mail:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... online pentru creditul nu este o victimă a înșelătoriei. Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere