joi, 9 martie 2017

Pufoseniile din viata mea

Nu stiu despre voi, dar eu sunt o mare iubitoare de tot ceea ce inseamna pufosenii! Pufosenii care fac ''miau'' sau ''ham'', pufosenii care chitaie sau au pene sau pufosenii culinare, cu care aleg sa ma delectez, atunci cand simt nevoia sa ma rasfat singura.
Chiar am stat zilele astea si m-am gandit, ''rasfoind'' cateva fotografii digitale, cate pufosenii am avut norocul sa intalnesc sau chiar sa cresc, la viata mea. Simt, ca intr-un colt din sufletelul meu, inca s-a pastrat copilul care adora sa se joace cu ratustele sau cu puii de catelusi... Nu as concepe viata mea fara astfel de fiinte, care sa imi coloreze viata. Pur si simplu ma emotionez pana in maduva oaselor, atunci cand vad dragalasenii.

Si m-am gandit sa astern, in cateva randuri, cateva pufoso-dragalasenii care mi-au colorat viata si sper sa va aduca si voua un zambet pe buze: 

1) Husky-ul meu pufos, cu falcute pe care nu ai cum sa nu le smotocesti! Catelul este alaturi de mine de 11 ani si este un zvapaiat, cu o energie infinita, dupa parerea mea. Atunci cand l-am primit in familie era doar un pui si, colac peste pupaza, era foarte, foarte racit, ii curgea nasucul de parca era robinet stricat si era foarte fricos. Dar iubirea schimba chiar si vietile necuvantatoarelor, parca le da curaj si incredere, iar cu timpul, catelul rusinos s-a transformat complet! Este o fire foarte independenta, chiar rebela atunci cand vrea. Si lingusitor!
Si acum sa va fac cunostinta: Cititori - Rocco, Rocco - cititorii! Acum ca am incheiat cu formalitatile (cel putin la punctul 1), sa trecem mai departe cu lista pufoseniilor.

2) Pisoiasi mositi de mine - nu, nu glumesc! Cand iubesti asa mult animalele, vrei - nu vrei se intampla sa nimeresti prin preajma cand o femela gestanta da nastere puilor ei. Asa s-a intamplat si in cazul meu cu pisica matusii mele. Rezultatul? Patru pisicei gri-deschis, cu ochii albastru spre gri.


3) Inca o un pufos pe care l-am descoperit la o colega de facultate: un motan ''miorlaicios'' de-a dreptul, caruia nu ii tacea gura! Este atat de afectuos acest pisic, incat nu am cuvinte sa descriu ce comportament mieros avea, doar pentru putina iubire in schimb! Ma bucur ca am avut ocazia sa ii ofer, atat cat am putut, mangaieri care sa imi fie rasplatite cu ''torcaieli'', ca intr-o simfonie primavaratica, la un concert in aer liber. 
L-am numit Miorlau, pentru ca nu ii mai tacea gura.


4) Hamsterul meu, din pacate, nu mai este printre pufoseniile din aceasta lume... Dar nu aveam cum sa nu spun cateva cuvinte si despre acest micut sufletel, care mi-a inseninat 2 ani din viata cu dragalasenia lui, labutele minuscule si nasucul cel mai roz din lume...
El este Cilly-Willy, soricelul meu (hamster) pe care l-am iubit si il voi iubi mereu... Cred cu tarie ca si animalele ajung in Rai, pentru ca sufletele lor sunt atat de pure, incat uneori am impresia ca noi nu meritam asemenea dar de la Dumnezeu...
Sufletelul acesta l-am crescut de cand era pui, dar din pacate hamsterii nu au o viata asa lunga (maxim 2-3 ani rasa pe care eu am avut-o) si in vara anului trecut s-a imbolnavit si m-a parasit... Te iubesc mult, sufletel inocent! Ma uit la pozele pe care le am cu tine si inca imi mai curg lacrimi pe obraji... Toti din familie te-am indragit si iubit din prima secunda in care ai intrat in vietile noastre.

Un sfat pentru toti iubitorii si detinatorii de animale: profitati de fiecare SECUNDA alaturi de pufoseniile voastre, pentru ca ele chiar merita!

5) Ei, si uite asa am ajuns si la ultima categorie de pufosenii si anume pufoseniile culinare! Aici voi include cea mai pufoasa, cea mai irezistibila si cea mai delicioasa gustare de la Delaco: crema de branza pufoasa, care iti poate aduce alte pufosenii plusate, daca participi la promotia Delaco de primavara! Personal, sunt o gurmanda, nu credeam ca sunt asa mare fan branza, decat dupa ce am gustat din acest produs. Este divin! Absolut divin! Ador sa savurez mancarea (de fel) si acum nu mai exista mic dejun fara o portie de crema de branza, cum altfel decat pufoasa?

Dar gata cu fotosinteza, ca prea simt ca m-am pufolit prin atatea pufosenii pufoase, gata sa fie pufosite. Voi ce pufosenii pufoase pufositi? Pufositi pufosenii de fel sau doar ocazional?
Sper ca aceste randuri v-au adus un zambet pe buze sau macar v-au binedispus... As dori tare mult sa stiu ca sunt si alte persoane care impart, ca si mine, iubirea pentru pufosi, pufoase, pufosenii, delicatese pufoase si nu numai. V-am pupat pufolicit!

Articol scris pentru proba nr. 2 Spring SuperBlog 2017!

3 comentarii:

  1. Foarte fain articolul, vreau si eu un pisoi din ala gri! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Offf, pisoiasii au deja stapan si sunt deja maricei! Dar ma bucur ca ti-a placut articolul meu! :)

      Ștergere
  2. Crema de branza pufoasa e preferata mea. Imi place cu Toortitzi...as manca in fiecare zi...Si unde mai pui ca am castigat si un pufosel la campania trecuta ;)

    RăspundețiȘtergere