joi, 23 martie 2017

Vreau o vacanta la mare! Chiar la Hotel Aurora** Mamaia, daca se poate!

De cand nu am mai vazut marea, doar eu stiu. Si sunt ferm convinsa ca o vacanta la mare, chiar in sezonul estival, este exact ce am nevoie pentru a-mi reincarca bateriile. Nu, serios, vreau la mare! Si as vrea sa am posibilitatea sa o vizitez in fiecare an. Din pacate, nu primim intotdeauna ceea ce ne dorim, o vorba spune ca primesti ceea ce ai nevoie, nu neaparat ceea ce iti doresti. 
Pe de-o parte, este o vorba inteleapta, dar personal cred ca am ajuns la stadiul in care merit si eu un mic rasfat sau razgai...
Si nu vreau sa ma razgai oriunde, ci intr-o locatie de vis, cu servicii de calitate, confort, dar si curatenie. Un loc cu personal amabil si profesionist, un restaurant cu preparate delicioase dar si diversificate. Se poate mai mult de atat? Da, un loc cu piscina cu cocktail bar, aqua gym, muzica buna... Va intrebati daca exista asa ceva, pe litoralul romanesc?
Raspunsul este da! Si este vorba de Hotel Aurora Mamaia

Aurora.jpg (960×708)
Sursa foto

Nu credeam ca voi descoperi vreodata o cazare la Mamaia atat de faina! Si este exact ceea ce mi-am dorit dintotdeauna de la un hotel romanesc, de la malul marii. 
Daca nu ati auzit pana acum de Hotel Aurora** SUPERIOR din Mamaia, ei bine, acesta este amplasat in sudul statiunii cu acelasi nume, la doar 25 de metri de plaja si la doar cativa pasi de parcul Aqua Magic!
Aici, orice turism se poate bucura de confort si servicii de calitate! Chiar imi imaginez ca deja sunt cazata acolo si ma bucur de un cocktail, la marginea piscinei. *day-dreaming*
Hotelul are o capacitate de cazare de 686 de locuri in camere duble moderne, dispuse pe 10 etaje, bar de zi in lobby, loc de joaca pentru copii, aer conditionat si parcare. Mie mi se pare mai mult decat suficient. si este loc pentru toata lumea!
Ah, eu am fost o singura data la Aqua Magic si pot spune ca acolo distractia este garantata! Si asta pentru ca ai tot felul de topogane si water-slide-uri care te vor tine ocupat, de dimineata si pana seara tarziu! Merita experienta!

Aurora2.jpg (600×329)
Sursa foto

Chiar daca oferta hotelului include si conexiune wireless la internet, eu nu vreau decat sa scap de tehnologie si sa ma bucur doar de soare, de apa, de valuri si de miros (da, litoralul are un miros specific, inconfundabil). Vreau sa pasesc pe plaja si sa imi aduc aminte de copilarie, cand mergeam in statiune cu ai mei. Alergam valurile, sa le ''sperii'' si sa le alung inapoi in mare, apoi ele prindeau curaj si ma alergau pe mine, pana cand nu mai puteau si se dadeau pagubase. Eu nu ma lasam prinsa cu una-cu doua.
Oricine merita momente de relaxare. De ce sa nu te bucuri de ceea ce are Hotel Aurora de oferit, mai ales ca se afla pe meleagurile noastre? 
Eu m-am decis - anul acesta vreau sa vad marea! Si voi merge intr-un loc de vis, in care vreau sa ma relaxez. Nu ai cum sa te plictisesti la mare! Este, pur si simplu, ceva in atmosfera aceea, ce iti induce o stare estivala, feerica!

Articol scris pentru proba nr. 8 Spring SuperBlog 2017!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu