joi, 6 aprilie 2017

Share your box cu Wu Xing! Ce box? Food box!

Sursa foto
Recunosc, sunt o gurmanda desi nu se vede! Am o slabiciune pentru mancarurile bune, delicioase, apetisante, care ma opresc in fata vitrinei restaurantelor pe care le vizitez.
Mai nou, am observat ca am o slabiciune pentru celebra mancare chinezeasca. Acele mancaruri in fel si fel de sosuri sunt o noua slabiciune, pe care am descoperit-o de curand. Nu stiu de ce nu am acordat o sansa acestui fel de mancare, pentru ca am ratat multe ocazii sa ma delectez cu mese delicioase, din aceasta cauza. Uneori scepticismul imi mai pune bete in roate...
Recent am facut cea mai tare descoperire: acum imi pot comanda mancarea chinezeasca preferata, prin intermediul unei super aplicatii: Share your box si noua aplicatie Wu Xing! Care-i treaba cu aplicatia asta?

In primul rand, Wu Xing livreaza cea mai buna mancare chinezeasca in toate zonele din Bucuresti, atat ziua, cat si noaptea. Adica poti sa pregatesti o seara romantica alaturi de partener/a, caci mancarea buna vine ea la tine, gata preparata. Oferta lor include feluri de mancare traditionala chinezeasca (aperitive, supe, salate, orez), meniuri chinezesti diversificate, meniuri pentru copii, meniuri de post sau vegetariene, deserturi, specialitati chinezesti si asa mai departe.

Restaurantul fizic a fost infiintat din anul 1999 - Wu Xing fiind primul restaurant chinezesc din Bucuresti cu livrare la domiciliu sau la birou. Indiferent unde te afli in Bucuresti, poti comanda mancare chinezeasca online, telefonic sau direct de pe mobil. Partea si mai buna este ca acum poti plasa comenzi si prin intermediul aplicatiei Share your box.

Wu-xing-App.jpg (600×362)
Sursa foto

De unde a plecat ideea aceasta? De la stilul de viata urban, era lui SHARE. Oamenii dau SHARE si in online, si in offline. Cum poti da share offline? Conceptul a plecat tot de la chinezi, care mancau si inca mananca de dragul bucatelor si al luarii mesei in comun, alaturi de familie sau prieteni (cam ca mine, asa). La ei, toate felurile de mancare sunt asezate in mijlocul unei mese rotunde, pe o tava rotativa ce poarta numele reprezentativ de Lazy Mary sau Lazy Susan. In acest fel, toti cei prezenti la festin gusta din tot si din toate. SHARE-ul ar putea fi catalogata drept o cultura, cu radacini adanci in istoria asiatica.

Si cum Wu Xing inseamna mancare chinezeasca apetisanta, la cutie, iubitorii de aplicatii, social media si share-uri nu au cum sa rateze o aplicatie cu savoare, care iti aduce si un discount de 15% pentru fiecare comanda lansata prin noua aplicatie Wu Xing, valabil pana la data de 30 aprilie 2017. Eu nu pot rezista combinatiilor chinezesti de carne, legume, fructe, noodles si sosuri, toate amestecate la cutie. Simplul fapt ca scriu aceste randuri, fara sa am langa mine o portie zdravana de mancare chinezeasca, mi se pare ''auto-torturare'' de cel mai grav grad.

Asadar, indiferent de ocazie sau moment al zilei, SHARE-uieste un food box de mancare chinezeasca si cu prietenii sau apropiatii tai. Neaparat comandate de la Wu Xing - Mancare chinezeasca!

Articol scris pentru proba nr. 14 Spring SuperBlog 2017!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu