luni, 23 octombrie 2017

Eu sunt propriul meu stilist

Nu sunt eu o ''fashionista'' ca la carte, dar imi place sa ma imbrac casual, dar sa ma si accesorizez pe masura! Sunt o fire practica, pragmatica si adaptabila. Dupa acest concept ma ghidez zi de zi. Si astazi m-am gandit sa impartasesc cu voi si ce ascund eu in portofel, ce iau dupa mine in geanta si ce bagaje iau cu mine, in rucsacul cu care plec in excursii. 

Dar sa le luam pe rand!

1) Portofelul - tichetul meu de calatorie.

Ca regula generala: nu plec nicaieri, niciodata, fara portofel! In primul rand, pentru ca acolo imi tin actele, abonamentele de autobuz (sau bilete), banii, maruntisul, cardurile, cartile de vizita. Calatorind in fiecare zi cu mijloacele de transport in comun, este clar ca nu pot pleca nicaieri fara acest accesoriu obligatoriu. Daca fara geanta mai pot pleca, fara portofel si telefon, ba!

Sursa foto


2) Geanta de umar - mini-bagajul necesar.

Cand vine vorba de gentuta de umar, aici lucrurile avanseaza putin. In acest articol indispensabil depozitez portofelul (deja incarcat), o agenda micuta, obligatoriu un penar plin cu de toate (de la pix, la stilou, creion, guma de sters sau ascutitoare - ca nu se stie niciodata ce informatie importanta trebuie sa notez sau cand ma loveste pe mine inspiratia).

Tot aici arunc (pe unde apuc), urmatoarele: agrafe de par, elastice (mai multe la numar, pentru ca mereu pierd cate unul), multe servetele, un deodorant mini, o oglinda, cateva rujuri si zau daca mai stiu ce mai arunc prin geanta asta! Uneori nici eu nu inteleg cum de incap atatea lucruri intr-o geanta de umar.

Sursa foto


3) Rucsacul - partenerul de calatorie.

Chiar daca rucsacul il folosesc mai rar, pot spune ca nici el nu ma lasa la greu. Cand planific o excursie la munte sau in alt oras, este cel mai practic obiect pe care il poti lua cu tine, daca ti-ai planificat cateva ore sau zile de explorare in aer liber. Aici poti sa strecori, cu usurinta, cateva haine de schimb, mancare suficienta, portofelul, poate si un aparat foto si o sticla de apa. Ma rog, puteti sa luati cu voi ce vreti, va garantez ca rucascul nu va va lasa la greu!

Acestea fiind spuse, voi ce ascundeti in portofel, geanta sau rucsac?

Articol scris pentru proba nr. 10 SuperBlog 2017!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu